Abonare LifeIsNotAFight

Abonare

duminică, 2 aprilie 2017

Emotiile pozitive in SM & cununia


Au fost cateva saptamani foarte agitate. Foarte frumoase si foarte agitate.


Ne-am casatorit :). Am facut cununia civila, cam acum o saptamana. A fost foarte frumos, au venit multi prieteni sa fie alaturi de noi la starea civila , chiar surprinzator de multi, si ne-am simtit extraordinar. Multi dintre prietenii nostri, care se asteptau sa incep sa rad in hohote si sa fac glume in momentul in care ma intreba ofiterul starii civile daca "il iau de barbat pe Ionut?", m-au avertizat ca daca fac asta poate sa nu accepte sa ne casatoreasca, asa ca m-am chinuit sa fiu super serioasa! )

A fost foarte interesant pentru mine sa ma observ. De multe ori m-am gandit ca voi fi coplesita de emotii, si, chiar daca sunt emotii pozitive, sa resimt in corp si in consecinta, sa incep sa merg si mai prost. Asa ca de data asta, am ales sa nu ma mai las coplesita de emotii, ca ma voi bucura, si ca voi fi pe picioarele mele in acelasi timp (chiar daca pe scarile din fata starii civile a trebuit sa ma ia Ionut in brate, dar putem sa consideram asta doar ceva romantic! :) ).

duet - "I can't do it alone"-soundtrack Chicago
Prima data cand mi-am dat seama ca emotiile puternice, in general, nu doar cele negative, pot la fel de bine sa ma "dezabiliteze" , a fost la ultima reprezentatie cu fetele din Domino Sistahz, in cadrul "Tribal Cafe". Urma sa avem 3 coregrafii (duetul meu cu prietena mea cea mai buna si 2 coregrafii de grup), iar inainte,la vestiar, imi tremurau picioarele asa de tare si abia reuseam sa imi ridic piciorul drept. 

Nu mi-a fost niciodata clar de ce as fi avut emotii, era doar o alta reprezentatie, nu aveam nicio problema cu coregrafiile, eram alaturi de prietenele mele din trupa... Am dansat duetul, ne-am distrat in timpul dansului, dar am decis sa nu mai intru la cea de-a treia coregrafie, pentru ca ma chinuiam prea tare, si nici nu ar fi afectat lipsa mea in dans.
Deci, contrar ceea ce credeam , si cum se intampla inainte, cand ma foloseam de emotiile pozitive in timpul reprezentatiilor, am realizat ca pur si simplu emotiile puternice imi dau stari de disconfort.

lovely Domino girls - a treia coregrafie
Cred ca asta a fost un moment in care am realizat ca raspunsul pentru mine este echilibrul emotional, mai degraba decat emotii naucitoare, fie si ele pozitive. Si sa vad ca, desi toata viata mi-a placut sa simt intens ce traiesc, pot sa fiu si altfel, la fel de fericita, si in echilibru. :)

Cu dragoste,
Florenta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu