Abonare LifeIsNotAFight

Abonare

joi, 19 mai 2016

De ce sunt cea mai norocoasa



Ok, este un lucru destul de maret de spus intr-o perioada in care ma gandesc ca poate sa imi iau carucior nu ar fi cea mai rea idee... Cand astazi mi-am cumparat un cadru, nu ca as fi iesit din casa in ultimele 5 zile, dar macar sa pot merge singura prin casa, nu ca o mireasa nemaritata in bratele prietenului meu ("noroc ca esti tu slabuta!" - a spus sefa mea in call/ "noroc ca merge el la sala!"-a spus colegul meu in acelasi call :) ).

In cele din urma, cred ca sunt norocoasa in primul rand ca il am pe el. Ca si-a luat liber de la munca zilele astea sa stea cu mine, sa ma plimbe prin casa pe brate, sa imi cumpere cadru (pentru ca pana la urma, e mai bine cadru decat carucior, spun eu... cat se mai poate..).

Pentru ca aseara am avut o discutie foarte revelatoare. La un moment dat i-am multumit pentru tot ce face, si el mi-a spus sa incetez sa ma mai consider o persoana "handicapata". Pentru ca el nu ma considera asa. O ia ca atare, asta trebuie sa faca acum, in perioada asta.
Cand o sa treaca perioada asta, foarte bine. Cand o sa fie si mai rau, e pregatit pentru asta.

M-a uimit faptul ca el este atat de impacat cu situatia asta. Da sigur, unii ar spune ca eu duc greul, dar eu nu stiu daca as putea sa fac ce face el. Pentru ca stiu ca daca el se imbolnaveste, sau il doare genunchiul de la alergat, devin foarte agitata, nervoasa ca nu am cum sa il ajut,ma simt neputincioasa.Dar el este doar "acolo", atunci cand trebuie, fara sa se gandeasca la asta .

Gandindu-ma la pozitia lui...mi se pare wow! Eu nu sunt sigura ca ce fac e bine. Medicii nu stiu ce sa imi faca! El...doar le ia ca atare. Ma sprijina moral (din greu!), ma sprijina fizic, ma cara de colo colo cand nu pot sa merg, isi ia liber de la munca sa ajunga acasa la pranz, pentru ca in perioada asta, imi este imposibil sa ajung din pat in bucatarie.

Si mi-a explicat ca pentru el este importanta mintea mea, si cat am evoluat si evoluez..psihic si spiritual.
Tot ce isi doreste este sa nu ma schimb. Sa nu las boala asta, durerea, neputinta,sa ma schimbe. Sa fac asta pentru el.
Promit! <3

Cu dragoste,
Florenta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu