Abonare LifeIsNotAFight

Abonare

vineri, 8 martie 2013

Started this..


M-am hotarat sa fac acest blog - nu sunt bloggerita , nici nu am fost macar atrasa vreodata sa citesc blogguri, doar ocazional- pentru ca mi-am dat seama ca Internetul este plin de filmulete, articole etc cu subiectul "boala Lyme", "Scleroza Multipla" , toate subliniind acelasi lucru: bacterii, leziuni, boala cronica, spirochete, depresii, paralizii etc...Eu, ca victima a acestei boli (oricare ar fi ea...probabil ca ambele), satula sa gasesc aceleasi lucruri ( si sfatuita bineinteles de doctorii mei din Germania sa caut pe Internet diverse adrese din care sa reiasa ca nu sunt singura in situatia in care sunt!) chiar imi doream sa gasesc ceva nou, care sa ma motiveze sa continui sa lupt, sa imi dea speranta ca va fi bine, sa ma scoata din depresii etc... Nu am gasit :)) (poate nu sunt eu cea mai mare web-researcher, adevarul e ca nu am multa rabdare), ideea e ca pana la urma mi-am gasit motivatia intrinseca... si vad ca merge..de ceva timp (sper sa nu fie doar un episod trecator dar in acest episod am trecut poate prin cea mai grea faza a bolii de pana acum si vad ca tot ma tine :D).
Si poate sunt printre voi persoane care nu si-au gasit (inca) forta sa se auto-motiveze. Cum mi-au spus doctorii mei -intr-un context nefericit,as spune eu, nu sunteti singuri si eu zic ca se poate invinge chestia asta :)
Ca sa ne cunoastem un pic mai bine, eu am 26 de ani, si  la 18 ani am avut primele simptome (voi detalia mai tarziu). Atunci, in 2005, am fost diagnosticata cu Scleroza Multipla. . Asadar, in 2005 am si inceput tratamentul cu Interferon -pentru SM. Boala autoimuna, normal, sa dam in cap sistemului imunitar-zic. Si uite asa am dus-o pana in anul 2012, cand, panicata de simptomele care tot avansau, m-am hotarat sa caut un tratament alternativ, cu venin de albine, de care auzisem ca face minuni in scleroza multipla. Ca este singura substanta care vindeca leziunile cerebrale etc...Ideea este ca asa am adus la dna dr Teona David- medic alergolog, care a fost prima persoana care mi-a dat pur si simplu un regim si niste suplimente in urma carora m-am simtit un pic mai bine.
Tot dna dr a fost cea care m-a trimis sa fac din nou testul de Lyme , intrucat in Romania, la momentul diagnosticarii mele cu SM, singurul test pentru Lyme era ELISA , care in unele cazuri poate fi total irelevant ( de aceea am si iesit negativ prima data cand am fost testata). Eram sigura, bineinteles, ca nu am Lyme, "nu se poate , in atatia ani, atatia medici, sa nu se fi gandit la asta, ca doar am batut spitalele la neurologie...", dar m-am dus la insistentele doctoritei mele, pentru ca era prea draguta sa zic nu:). Si...surpriza: POZITIV pentru borelia...Cred ca am plans de fericire cateva luni de zile (cu pauze , bineinteles:) ).Credeam ca Lyme - corelia, exclude SM-ul. Normal la asta m-as astepta. Care sunt sansele sa fie ambele?
Dupa 8 ani de zile simteam ca nu sunt sortita paraliziei ( sincer, niciodata nu m-am gandit ca o sa fiu, si o sa va explic de ce :) ) , ca nu am o boala incurabila, si mi-am spus ca sunt dispusa sa trec prin Iad (banuiam ca asta ma astepta in continuare) pentru ca stiam ca la sfarsit o sa ma fac bine...si ce mai insemna o scurta trecere prin Iad dupa 8 ani de chin? Credeam ca s-a terminat cu SM...
Si prin Iad am trecut...
Imi pare rau ca nu mai pot sa continui acum,,dar e 2 noaptea si maine am balet   :D ..oricum "Started this" a fost mai lung decat ma asteptam...am descoperit blogul :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu