Abonare LifeIsNotAFight

Abonare

luni, 18 mai 2015

Diagnostic


Pana la urma, Lyme nu mai am. Dupa atata tratament cu antibiotice, a disparut Lyme-ul.
Desi, in opinia mea, si urmand principiile Medicinii Germanice, chiar si un virus in corp, se creeaza in urma unui conflict. Corpul justifica fizic acel conflict, creand un virus.
Leziuni mai am. In urma ultimului RMN, nu sunt active. Anul trecut aveam trei active, dar la momentul RMNului ma simteam mai bine. Nu stiu exact care e explicatia, doctorita mea mi-a spus ca este ceva ce corpul invata sa faca ( -sa meaga asa) intr-o perioada lunga de timp, si asa continua, desi nu mai este nimic care sa justifice. Are pacienti care nu mai au virusi, nu au avut leziuni, si cu toate astea, merg ..altfel (incerc sa imi scot din vocabular cuvantul "prost" :) )
Important e ca faptul ca nu mai sunt active este primul pas. Adevarul e ca nici nu ma intereseaza ca am SM, leziuni etc atata timp cat merg normal. Nici macar nu ma mai intereseaza sa merg "normal", doar sa pot merge. Nu ma mai intereseaza ca se uita ciudat lumea pe strada, ca imi plang ...doamnele in varsta de mila ca merg asa. Eu cred despre mine ca am ajuns ataaaat de departe, si fac atat de multe lucruri , chiar si pentru un om sanatos, si invat atat de mult, incat faptul ca merg mai ciudat chiar nu ma incomodeaza. Inca nu pot sa merg mult, dar nu conteaza. Am invatat sa ma opresc. Sa nu mai trag de mine, sa nu mai imi cer atat de multe, sa plang atunci cand simt nevoia, indiferent de "imbarbatelile" celor din jur (ca trebuie sa fiu puternica etc). Sa fii puternica nu inseamna sa nu plangi. Inseamna sa plangi cand te doare, si sa mergi mai departe cand ai terminat de plans.
Si poate chiar o sa dispara si leziunile si o sa fiu bine de tot. Sau nu. E bine oricum :). Am invatat mai multe in perioada asta decat in toata viata. Am invatat sa traiesc frumos, sa accept oamenii asa cum sunt, sa ii inteleg si sa nu o mai iau personal cand cineva ma judeca. Nu e problema mea, e a lor, sunt explicatii din copilaria lor pentru care gandesc asa, si e ok asa :)

Un comentariu: