Abonare LifeIsNotAFight

Abonare

marți, 6 octombrie 2015

Cand tot ce credeai...nu este



Desi initial am luat-o ca atare, imi dau seama ca am tot felul de trairi acum.
Toti anii astia, am fost sigura ca eu mi-am cauzat boala. Ok...cumva indirect, nu a fost vina mea, asta am trait in situatiile in care am fost bla bla

Dar acum... ca stiu ca s-a intamplat ceva la nastere... Nu numai ca descoperisem ca am fost "privata" de prezenta mamei in primele saptamani din viata, dar ceva chiar s-a intamplat la cezariana...ceva nu a mers bine si la un moment dat, pentru cateva secunde poate, creierul meu nu a primit oxigen. Si acum... mi se spune ca daca s-ar fi descoperit atunci, cu tratament pana la 5-6 ani puteam sa fiu bine. Cum ar fi putut cineva sa isi dea seama? Clinic am fost sanatoasa pana la 19 ani. Doar nu ma scoteau din pantece si ma bagau la RMN...just in case.
Si ma intreb, daca nu as fi trait asa puternic emotiile, as fi fost ok? Pana cand? Puteam face ceva sa evit asta?
Chiar ma simt confuza. Pe de-o parte chiar mi-e mila de mine, nu cred ca as fi putut sa fac EU ceva sa evit asta. Pe de-o parte sunt furioasa, ca mi s-a intamplat asta, si ca nu am avut si nu am niciun control. Se mai rezuma la self loving si impacarea cu sinele? sau este doar ghinion? Asta a fost, macar acum stiu, nu? Pot sa fiu impacata ca asa m-am nascut si nu aveam cum sa schimb asta. Si acum? Ce mai pot face?
O sa fac tratament ,ok. Nu sunt demoralizata, chiar perspectiva tratamentului ma tine destul de sus... Am inceput de cateva zile. Momentan nu se simte nicio imbunatatire, dar nici nu ma astept... ca de obicei, e de durata...

Alte analize au iesit pozitiv...Epstein Barr si Citomegalo virus SI varicela zoster.... Ceee? Parca am trait in padure!! Cum sa am toate astea, si Lyme, si SM??? Macar inteleg ca nu sunt contagioasa, sunt prezenti virusii acolo si imi agraveaza starea, pentru ca sunt imuno-compromisa. Dar cuuum?Care sunt sansele?
Ma rog..privind partea buna, poate daca scap si de astia, o sa ma simt mai bine...
Pana la urma, ma gandesc ca este ceva ce imi provoc eu cumva. Medicina germanica spune ca in anumite situatii, corpul creeaza acesti virusi ca sa justifice fizic ce simtim... Face sens. Sa cred asta sau sa cred ca... toate bolile pe mine? Pai in cazul asta, ma descurc foarte bine inseamna...
Normal ca iridologul a vazut "haos" in ochii mei (citez)

Cu dragoste,
Florenta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu