Abonare LifeIsNotAFight

Abonare

duminică, 20 noiembrie 2016

Deci...DA!

vineri,11 noiembrie 2016
De doua zile nu mai dorm. De emotie :)

Sa incep cu inceputul.

Cand l-am cunoscut pe Ionut, era prima seara dupa o perioada destul de lunga in care simteam ca nu as vrea sa ies, sa ma vad cu prieteni. Ma simtisem destul de rau, ma duceam la servici si inapoi acasa, in zilele bune cand puteam sa lucrez de la birou. Altfel lucram de acasa, deci imi petreceam toata ziua singura, adancita in treaba. Mai veneau fetele sa ma vada :).

Intr-o seara, prietena mea buna ma suna. Curios, era prima zi in care ma simteam bine, plina de energie. Era o seara de vineri, iar o cunostiinta comuna (care a devenit ulterior o prietena comuna :) ) isi serba ziua intr-un club. M-a intrebat Mada daca as vrea sa vin la ziua prietenei noastre comune, ca a vorbit cu ea (era ciudat, nu eram asa apropiate, nu ma invitase personal, nici nu stiam de ziua ei!). In final am acceptat, pentru ca ma simteam chiar bine si aveam chef sa dansez :).Asa ca m-am dus.



Eu cu Madalina radem foarte mult. Din nimic. Bineinteles ca asa a fost si in seara respectiva. Din cauza asta, Ionut cand m-a vazut prima data, a crezut ca eram "vesela" in urma consumului :)). Eu nu beau decat foarte rar, si foarte putin, si nu fumez. Inca mai rade din cauza asta acum.

 
Cand mi-a zambit atunci cand am facut cunostiinta nu mi-am imaginat ca va fi langa mine in cele mai frumoase, dar si cele mai groaznice momente din viata mea. De fapt, nu am crezut niciodata ca nimeni va sta langa mine atunci cand voi fi fizic atat de rau, incat sa imi iau carucior, sau cand am suferit atat de mult cand a plecat mama dintre noi.
Totodata, nu am crezut ca cineva va iubi asa de mult crizele mele de ras, in care nu mai pot nu doar sa vorbesc, ci aproape nu mai respir :)). Este incredibil cum in crizele de ras, incepe sa faca si alte glume, imitand modul in care "vorbesc" eu cand nu mai pot sa vorbesc de ras.
Nu am crezut vreodata ca o sa i se para cuiva adorabil modul in care "racnesc" eu pe diferite melodii de la radio. Pe toate de fapt. Pentru ca stiu toate versurile. Toate. De la toate melodiile :)). Si le acompaniez puternic :)).
Nu am crezut ca cineva va intelege si imi va sustine hipersensibilitatea, cand incep sa plang in masina (in Grecia), si ma intreaba speriat ce am patit, doar ca sa afle ca plang pentru ca "e asa frumos aici!!!". 

yoga in Bali
Nu am crezut ca persoana de langa mine imi va intelege cele mai adanci frici, ganduri, dorinte. 
Ca ma va sustine in absolut tot ce vreau sa fac, fie ca vreau sa incerc terapie ayurvedica pancha karma in care nu ies din casa 7 zile si mananc 3 zile unt topit :)) , sau ca decid ca imi voi petrece un weekend pe luna studiind Analiza Tranzactionala, pentru ca mai apoi sa ii spun ca gata, ma respecializez, ma apuc si de Facultatea de Psihologie ca sa devin psihoterapeut (apropos, el stia de Analiza Tranzactionala inaintea mea...citise o carte despre asta...???!!! :))Da, citeste! ).
Sau ca vreau sa plec singura 10 zile in Bali in tabara de yoga!

Sau ca isi va dori sa inoate alaturi de mine la swimathon, pentru proiectul #Laplimbarecusm

Ca imi va usura viata atat de mult, atat cu lucruri practice (cumparaturi, diferite drumuri), si imi va si infrumuseta viata , poate in cele mai negre momente, cand m-a scos in parc in carucior, sau cand, la scurt timp dupa ce murise mama, mi-a propus sa participam la un concurs de cupluri la radio sa castigam o excursie. Nu am castigat, aparent nu le-a placut de noi asa mult :)). Dar pentru mine a facut o diferenta enorma!

Nu m-am gandit ca motanul pe care mi l-a adus in timp ce eram in delegatie in Grecia (surpriza!) va fi sufletul care va sta aproape de mine in zilele si perioadele lungi in care voi lucra de acasa.
primul motan-Robby
al doilea motan-Bidinea
'
Tot el a adus si al doilea motan, dupa 3 ani, ca sa nu fie primul singur!:))


 

 

 

 


Mi-a facut viata, si lumea mai frumoasa, ma invata nenumarate lectii in fiecare zi. Imi arata parti bune si parti din mine pe care sa le imbunatatesc, ma invata ca prin diplomatie ajungi departe, desi eu pot fi uneori impulsiva, m-a invatat ca orice ar fi, viata este frumoasa, si pentru orice problema exista o solutie.
De multe ori, sunt surprinsa cand invat teorie la cursul de psihologie ("nu lua nimic personal", "cand cineva e nepoliticos cu tine, este procesul lui" etc), si inteleg cum
el aplica deja asta!. 

Imi face in fiecare zi viata mai frumoasa si

DA, vreau sa fiu sotia lui!

 

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu