Abonare LifeIsNotAFight

Abonare

joi, 4 aprilie 2013

dreams...


Sa zicem ca nu este una dintre cele mai bune perioade pe care le-am avut...
In onoarea optimismului, incerc sa ma gandesc ca am fost mai rau cand faceam antibiotice (o perioada de 4 luni in total - cate o luna cu pauza de o saptamana pana la urmatoarea cura...nu recomand ..perioada aia a distrus multe din mine - incepand de la stomac, musculatura, psihic. Mi-am revenit destul de greu, doar pentru ca a venit Craciunul si imi plac beculetele :D )

Dar nu este usor nici acum... nu stiu daca este un pas inainte dar mi-am luat baston, de care ma folosesc chiar si intre peretii casei mele...
Acum fac o cura naturista (stiu ca sunt multi sceptici dar avand in vedere ca imi este la fel de rau ca la antibiotic - deci functioneaza- recomand cu caldura tratamentul naturist in defavoarea antibioticelor). Diferente: well...macar nu mi-a mai distrus stomacul. Chiar nu am nicio problema din punctul asta de vedere. Concentrare: in perioada tratamentului cu antibiotic, am lucrat vreo doua luni de acasa, nu eram in stare sa stau la servici 9 ore, faceam milioane de greseli (exagerez, dar oricum am noroc de o sefa fantastica), eram mega-obosita in permanenta -chiar am avut 2 saptamani de concediu doar ca sa stau.
Acum stau de o saptamana acasa (astazi este joi, de vinerea trecuta mi-am luat laptopul acasa). A fost o saptamana haotica, depresii, schimbari de stare de la o zi la alta (atat fizic cat si psihic). Vinerea trecuta, pana luni - praf. Bocit toata ziua. bastonul la putere. Marti m-am trezit bine, am lucrat bine, seara mi s-a parut mie ca sunt pregatita sa ma duc la cursul de dans (lipsisem si joia de dinainte). Varza. Am fost varza. Ma asteptam sa ma chinui, de obicei ma chinui, dar ma chinui si iese ceva. Acum m-am chinuit fix degeaba. Am ajuns acasa cu dureri groaznice de parca as  fi alergat 5 km si cred ca tot efortul pe care l-am facut a fost sa stau in picioare timp de o ora.
Plus, miercuri am fost si mai varza. Asa ca astazi (joi) am decis sa sar peste curs. Nu imi convine, dar...banuiesc ca nu mor daca lipsesc de doua ori.

Dar da..dansul este ataaat de important.
Aseara am visat ca aveam un copil. Al meu. Aveam o fetita frumoasa de 6 ani, pasionata de dans si era pasionata de dans irlandez. Nu am facut irish,mi-ar fi placut foarte mult dar pe vremea cand as mai fi putut eu sa dansez asta nu se facea in Bucuresti/Romania iar acum...evident ca nu pot.
Dar am visat ca i-am spus fetitei mele ca o duc la dansuri irlandeze, si ea mi-a zis sa fac si eu cu ea... dar "mami nu poate", pentru ca inca schiopatam. A fost groaznic. Si mi-am pus de dimineata intrebarea daca ma voi recupera vreodata 100%. Adevarul e ca nu m-am gandit niciodata la asta, nici macar nu am luat in considerare ca nu ma voi recupera. Pana azi.
Sunt sigura ca o sa imi treaca pasa asta proasta, oricum azi am fost mai bine. Nu prea am plans :)
Deci da..mai sunt si zile proaste.

Dar inveti sa te bucuri de cele mai mici chestii.Ca e soare afara (desi inainte ma omora asta daca trebuia sa stau in casa.De obicei ieseam si singura daca nu aveam cu cine...si acum ma omoara putin, dar m-am mai obisnuit cu ideea ca MOMENTAN nu pot sa ies singura pe strada la plimbare, si ca mai trebuie sa am rabdare. Putin)

Nu mi s-a mai intamplat sa visez ca am copil (copil mare, de 6-7 ani). Bineinteles ca eram mamica singura . Nu stiu daca asa ma vad eu mega-independenta (sunt independenta, dar nici macar mie nu mi-ar placea sa cresc un copilas singura..sper ca nu inseamna nimic visul asta)
Dar visez mereu ca dansez, ca fac piruete, ca alerg, ca MERG bine... chiar doare acum. De atata timp, atatia ani, si cine stie cat mai am de luptat cu asta.

Dar...looking on the bright side, se simte diferenta ca m-am antrenat fizic  pentru perioada asta....adica in perioada abtibioticului nu puteam sa ma ridic de pe scaun fara sa ma sprijin, nu puteam sa stau pe varfuri ..sunt sigura ca tot sportul pe care l-am facut in timpul asta, balet, dans (belly dance...dans mai intens nu se poate totusi, sala, bazin..) m-a ajutat. Zilele astea fiind praf nu am putut sa ma duc nicaieri, dar oricum macar abdomene si stretching am facut zilnic...

Cam atat cu capitolul acesta...nu e foarte vesel...dar chiar sunt perioade rele...foarte rele. Dar o sa fie mai bine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu